اگه المپیک تو ایران بود!

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

اگه المپیک تو ایران بود!

اگه المپیک تو ایران بود!

 

طبق اخرین اخبار به علت بسته نبودن جاده مسیر دوچرخه سواری که از تهران تا جمکران بود تا حالا 27 تصادف دوچرخه سواران با ماشین گزارش شده است.

 

نیروی انتظامی اعلام کرد از روز اول شروع المپیک تا حالا حدود 45 هزار بدحجاب و بی حجاب را پس از اینکه به تذکرات توجه نکردند بازداشت کرد و بازداشت ها هم چنان ادامه دارد.

 

در پی حضور اوباما و بوش در مراسم افتتاحیه! ورزشکاران کمپ ایرانی برای اعلام انزجار خود کفن پوشان وارد ورزشگاه شده و در حین عبور شعار مرگ بر امریکا سر دادند. در همین راستا مردم ایران نیز تظاهراتی در گوشه کنار کشور برگزار کردند.

 

به علت نبودن توالت های عمومی در سطح شهر تهران تا الان 2350 ترکیدگی مثانه و کلیه گزارش شده که پزشکان مشغول مداوای آنان هستند.

 

در پی حضور تیم اسرائیل در ایران ، ایران المپیک را تحریم کرد و از شرکت در آن خودداری می کند.

 

در مسابقات شنای زنان از حضور مردان جلوگیری شد و برای اینکه در موقع پخش مسابقه شئونات رعایت شود در آب گرد زغال ریختند تا آب سیاه شده و زنان دیده نشوند! در پی این تصمیم قرار شد که برنده مسابقه به قید قرعه کشی انتخاب شود.

 

 

 

در مسابقات پرش با نیزه زنان به علت برگزاری مسابقات در یک مکان بسته و پایین بودن سقف آنجا تا اکنون 4 نفر از شرکت کنندگان به علت برخورد با سقف ، به سقف پاشیده شدند و امدادگران مشغول جدا کردن این نفرات با کاردک از سقف هستند.

 

به علت سهمیه بندی بنزین مسابقات اتوموبیل سواری و موتور سواری برگزار نشد.

 

در مسابقه دو میدانی در 100 متر به علت چاله چوله بودن مسیر از 10 نفر شرکت کننده یك نفر توانست خود را به 5 متری خط پایان برساند!

 

مسابقات کشتی با گرمکن ورزشی برگزار می شود.

 

در مسابقات اسب سواری ، شرکت کننده ایران به علت نبود اسب مناسب با الاغ شرکت کرد که در پی این اقدام کمیته المپیک این شرکت کننده را به خاطر دوپینگ از مسابقات محروم کرد.

 

پس از برگزاری مسابقات قایقرانی در یکی از رودخانه های رشت به نام گوهر رود تا اکنون 150 نفر از شرکت کنندگان به بیماری های ناشناخته و اسهال شدید مبتلا شدند. توضیح اینکه فاضلاب رشت در رودخانه گوهر رود می ریزد و این رودخانه نیز به نوبه به دریا می ریزد.

Click here to enlarge

 


نظرات شما عزیزان:

rahim
ساعت14:31---14 خرداد 1391
وبلاگه باحالی داری انصافا کیف کردم امیدوارم به وبلاگه منم یه سرکی بکشی و با نظرات خودت به منم در وبلاگ نویسی کمک کنی.

رهگذر
ساعت15:10---12 خرداد 1391
جالب بود من که کلی خندیدم
ممنون عزیزماگه وقت کردی به وبلاگ من هم سری بزن
لینکت کردم دوست داشتی تو هم من رو لینک کن


رضا
ساعت10:27---12 خرداد 1391
ایران ما رو نابود کرده

شعله
ساعت9:35---12 خرداد 1391
باحال بود!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:اگه المپیک تو ایران بود!, ] [ 7:53 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]