نشانه عشــــــــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

نشانه عشــــــــــــــق

 

نشانه هایی که نشان می دهند عاشق شده اید!!


چه زمانی متوجه حضور کسی در قلب خود میشوید؟ عشق در کیمیای ذهنتان باعث چه رویدادی میشود؟ آیا عاشق شدن صرفاً طریق های طبیعی برای حفظ بقای نوع بشر است؟ روان پژوهان نشان داده اند در حدود ۹۰ ثانیه تا ۴ دقیقه زمان لازم است تا شما درباره عشق کسی تصمیم گیری نکنید.
زمانی که افراد عاشق میشوند یکسری تغییرات در رفتار این افراد ایجاد میشود که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ضربان قلب افزایش پیدا میکند
یکسری علائم فیزیولوژیک است؛ یعنی فرد زمانی که طرف مقابل را میبیند ضربان قلب اش تندتر میشود، رنگ صورتش سرخ میشود و یا فشار خونش بالا میرود؛ بطور کلی میتوان گفت برانگیخته میشود. به علاوه مانند قبل تمایلی به گپ زدن با جنس مخالف نخواهد داشت. به تدریج احساس خواهد کرد که او تنها فرد مورد توجه اش در یک جمع است و کسی است که به دنبالش بوده است.
دائما به فرد مورد نظر فکر میکند
فکر فرد سراسر از یاد و اندیشه اوست؛ او آخرین چیزی است که پیش از خواب به فکر فرد می آید و اولین چیزی است که بعد از بیدارشدن به فکرش خطور میکند. اگر عاشق کسی باشید دوست دارید همه چیز را در مورد او بدانید اینکه او چیست، به چه چیزی فکر میکند و چه چیز او را می خنداند.
در غم و شادی اش شریک است
احساساتش طرف مقابل با اهمیت میشود. اگر فرد علاقه حقیقی داشته باشد زمانی که طرف مقابلش روز بدی داشته و یا به خاطر موضوعی ناراحت است او نیز غمگین و پریشان میشود.
بیشتر زمانش را با او میگذارند
حرکات فرد مقابل هنگام غذاخوردن، قدم زدن، صحبت کردن و همچنین عادت هایش در انجام  کارها شادمانی فراوانی برای فرد به دنبال خواهد داشت. همچنین فرد حاضر است از برنامه های روزانه خود بزند و به دیدن فردی که دوستش دارد برود.
تصور آینده با او
افراد زمانی که واقعا عاشق کسی میشوند در ذهنشان با فرد مورد علاقه آینده ای میسازند که این آینده فقط مربوط به آخر هفته نمیشود؛ بلکه سالیان سال ادامه خواهد یافت.  





نظرات شما عزیزان:

مهگامه
ساعت13:26---25 بهمن 1390
نظر سنجی گذاشتم دوست خوبم. خوشحال میشم بیای و این نظر رو پاک نکنی تا دوستانت هم بیان و دیدن و شرکت کنن....مرسی
در ضمن، خسته نباشی. وبلاگ قشنگی داری


مهگامه
ساعت13:24---25 بهمن 1390
سلام... به نظر من عشق وقتیه که دیگه از تو اثری نباشه. وقتی بتونی خودت رو ببینی و بگی "من" به اون نیاز دارم، "من" دوستش ودارم، "من"،....، در اون صورت هنوز عاشق نیستی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:عاشق شدن, ] [ 12:46 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]