هر ملتی چه چیزی را کشف کردند؟

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

هر ملتی چه چیزی را کشف کردند؟



هر ملتی چه چیزی را کشف کردند؟

 

***************

 

ترکیه: آنها رنگ موی بلوند را کشف کردند و سعی کردند با تمام وجود از آن استفاده کنند.

 

مراکشی ها: فرانسه را کشف کردند، مدتی به عنوان کارگر در آن مشغول به کار شدند و به این کار ادامه دادند.

 

آمریکایی ها: آمریکایی ها کشف کردند که اگر 300 میلیون نفر از مردم آمریکا، سه جور همبرگر، دو جور قهوه، چهار جور عروسک، دو تا حزب و دو جور رئیس جمهور داشته باشند، قطعا مجبور نیستند فکرشان را برای انتخاب کردن خسته کنند و می‌توانند با خیال آسوده تلویزیون نگاه کنند.

 

انگلیسی ها: انگلیسی ها کشف کردند که اگر آمریکایی ها مقتدرترین نیرو، فرانسوی ها آزادترین جامعه، سوئیسی ها به عنوان ثروتمندترین کشور و ایتالیایی ها زیباترین تولیدکننده زیبایی در دنیا باشند، آنها می‌توانند قدرتمندترین و دموکراتترین و ثروتمندترین کشور را داشته باشند.

 

عراقی ها: عراقی ها کشف کردند که اگر بخواهند کسی واقعا کشته شود می‌توانند سرش را از بدنش جدا کنند، وگرنه معلوم نیست دوباره زنده شود.

 

مصری ها: کشف کردند که اگر اجساد پادشاهان را مومیایی کنند و زیر خروارها سنگ دفن کنند، این پادشاه دیگر دست از حکومت کردن برمی‌دارد و کسی دیگر پادشاه می‌شود.

 

ایرانی ها: کشف کردند که اگر به جای اینکه با برگزاری یک انتخابات عادی که 2 میلیارد هزینه دارد، دولت را تغییر دهند، می‌توانند هر بیست سالی با یک انقلاب که 100 میلیارد هزینه دارد حکومت را تغییر دهند، در این حالت هم دلشان خنک می‌شود و هم پول نفت یک جوری مصرف می‌شود.

 

ارمنی ها: کشف کردند که بهترین مصرف‌کننده مشروبات خانگی آنان مسلمانان هستند، و به همین دلیل همیشه می‌توانند از دست ترک ها به ایرانیان پناه بیاورند.

 

آلمانی ها: کشف کردند که اگر دقیقترین و قدرتمندترین خودروی دنیا را بسازند، می‌توانند مطمئن باشند که بازار جهانی خودرو در اختیار ژاپنیها خواهد بود.

 

بلژیکی ها: کشف کردند که برای اداره یک کشور نه میلیون نفری، یک پادشاه، سه زبان، چهار دولت و دویست وزارتخانه کافی است و لازم نیست دولت را از این بزرگتر کنند.

 

سوئدی ها: سوئدی ها با یک مشکل جدی همواره مواجه بودند، هر وقت می‌خواستند چیزی را کشف کنند زمستان می‌شد و باید می‌رفتند داخل خانه و به همین دلیل چیزهای زیادی کشف نکردند.

 

چینی ها: چینی ها در دوران کمونیسم قبلی کشف کردند که اگر همه یک میلیارد و خرده‌ای میلیون جمعیت این کشور یک جور لباس بپوشند، تعداد مخالفان حکومت کمتر می‌شود.

 

ژاپنی ها: کشف کردند که برای استفاده از دوربین هایی که تولید می‌کنند، لازم است همیشه ده درصد جمعیت این کشور در خیابان شانزه لیزه پاریس مشغول عکاسی باشند.

 

سوریه ای ها: آنها کشف کردند که اگر مخالفان حکومت را بکشند هزینه کمتری نسبت به زندانی کردن آنها دارد.

 

ایتالیایی ها: رادیو را کشف کردند، وسیله‌ای که می‌توانست روزی 24 ساعت بلاانقطاع حرف بزند.

 

اسپانیایی ها: کشف کردند که اگر پارچه قرمز را جلوی چشم گاو بگیرید، حتما به طرف آن حمله می‌کند.

Click here to enlarge


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت23:36---18 شهريور 1391
حتما اگه دو جور قهوه داشته باشی تلویزیون که سهله همه کارو با ارامش میشه انجام بدی!!!

yas
ساعت22:26---18 شهريور 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااای
بازم وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااای!!!


گلنوش
ساعت19:38---18 شهريور 1391
ممنون که اومدی دوست من باافتخار لینک شدی[نیشخند]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:کشف,کاشفان,طنز جالب,زیباترین وبلاگ,وبلاگ برتر,کشف ملت ها, ] [ 19:24 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]